Przejdź do treści
Strona główna » REGULAMINSKLEPUINTERNETOWEGO

REGULAMINSKLEPUINTERNETOWEGO

SPOXS.PL

  1. POSTANOWIENIAOGÓLNE
  1. Sklepinternetowy:SPOXS.PL, działającypod adresem:www.spoxs.pl,prowadzony jest przez: Tomasz Maciocha, z siedzibą w/przy: Struża Kolonia 213 A, 21-044 Trawniki,działającypod numeremNIP:921-183-14-06,REGON: 380955836.
  2. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym: SPOXS.PL, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnegooraz tryb odstąpieniaod umowy przez Konsumenta.
  3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem,o którymmowa w art. 9 ustawyo świadczeniuusługdrogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
  5. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
  6. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu: www.spoxs.pl w hiperlink: „Regulamin Sklepu”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
  7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: www.spoxs.pl, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanego Towaru za cenę i na warunkach określonych w opisie.
  • DEFINICJE

Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.

Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu, niezwiązanąbezpośredniozjejdziałalnościągospodarcząlubzawodową.

Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę cywilnoprawnąza pośrednictwem Sklepu, bezpośredniozwiązanąz jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dlacelów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanychdwóchgruppodmiotów, Regulaminodnosisięzarównodo Konsumentów,jakteżPrzedsiębiorcównaprawachKonsumenta.

Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem, że uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Sklep.

Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.

Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary orazwktórymKlientmamożliwośćustaleniaimodyfikacjidanychZamówienia, wtymilościnabywanychProduktów.

Sklep – serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną: www.spoxs.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.

Sprzedawca – Tomasz Maciocha, z siedzibą w/przy: Struża Kolonia 213 A, 21-044 Trawniki, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedażzapomocąswojejstronyinternetowej.

Towar-rzeczruchoma,będącaprzedmiotemobrotupomiędzySklepem iKlientem,któregowarunkisprzedażyokreślaFormularzZamówienia.

Towarzelementamicyfrowymi-towarzawierającytreśćcyfrowąlubusługę

cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.

Produkt – każdy towar lub usługa, w tym nieruchomości, usługi cyfrowe i treści cyfrowe, a także prawa i obowiązki.

Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe, wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.

Integracja– połączenie treści cyfrowejlub usługi cyfrowejz elementami środowiska cyfrowego Konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.

Kompatybilność-współdziałanietreścicyfrowej,usługicyfrowej,lubtowaruze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.

Funkcjonalność– zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.

Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałaniazesprzętemkomputerowymluboprogramowanieminnyminiż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju.

Internetowaplatformahandlowa-usługakorzystającazoprogramowania,w tym ze stronyinternetowej,z części stronyinternetowejlub aplikacji, obsługiwanego przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia sięKonsumentomzawieraniezinnymiprzedsiębiorcamiumównaodległość lub osobom fizycznym, niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległośćzinnymiosobamifizycznymi,niebędącymiprzedsiębiorcami.

Dostawca internetowej platformy handlowej – przedsiębiorca, który obsługuje internetową platformę handlową, dostarcza podmiotom internetową platformę handlową lub umożliwia korzystanie z tej platformy.

Umowa – umowa sprzedaży Towarów na odległość, zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.

  • PRZYJMOWANIEIREALIZACJAZAMÓWIEŃ
  1. WarunkiemkorzystaniazeSklepujestzapoznaniesięzniniejszymRegulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
  2. Główneparametry, decydująceo plasowaniu ofert,przedstawionych Konsumentowi w wyniku wyszukiwania, przedstawiane również w bezpośrednim powiązaniu z daną ofertą, w widoczny sposób, są następujące:

popularność produktów

  • Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te są przedstawianewbezpośrednimpowiązaniuzdanymwynikiemwyszukiwania, w widoczny sposób, który wyróżnia się z ogólnego interfejsu.
  • Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto). Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy Produktu.
  • Jeżeli Konsument zobowiązanybędziedo płatnościwykraczającejpoza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
  • Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: www.spoxs.pl lub e-mailowo na adres: biuro@spoxs.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  • Zamówienie Produktu realizuje się poprzez wybranie Towaru, którymi Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”, znajdującego się przy opisie Produktu, a następnie, z poziomu „KOSZYK”, znajdującego się w zakładce Sklepu,wypełnienieFormularzaZamówienia,wtymwyboruformydostawy i zapłaty bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, jeśli takowa jest dostępna dla wybranego Produktu, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.
  1. Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta powinni zaznaczyć, już w chwili składania zamówienia Produktów,że zakupniema dlanichcharakteru zawodowego.
  2. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
  3. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
    1. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
    1. w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym – rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
  4. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 8:00, do: 16:00. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00, w soboty, niedziele lub święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  5. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  6. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta zostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT (art. 106b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, ze zm.).
  7. DostępnymiśrodkamiporozumiewaniasięKlientazeSklepemsą:
  1. E-mail – biuro@spoxs.pl
  • Telefon-605642247
  • Adres korespondencyjny –                
  • Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy: Struża Kolonia 213A, 21-044 Trawniki
    • innyśrodekkomunikacjionline:Whatsapp605642247
  1. Sprzedawca   nie   weryfikuje    autentyczności   recenzji    Klientów   na   temat

zakupionychwSklepieProduktów.

  • DOSTAWAIKOSZTYTRANSPORTU
  1. RealizacjawysyłkizamówieniawSklepieodbywasięzapośrednictwem: kuriera

odbiór osobisty

  • Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą zrealizowane najbliższego dnia roboczego.
  • Czasoczekiwaniana przesyłkęwynosi zwykle:2 dni robocze.Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Produktów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku Polski.
  • Sprzedawcanieodpowiadazaopóźnieniawynikającezwinyprzewoźnika.
  • Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartośći kompletność przesyłki,stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
  • Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego Produktu w Sklepie stacjonarnym,podadresem:StrużaKolonia213A,21-044Trawniki.
  • REALIZACJAPŁATNOŚCI
  1. WramachfunkcjonowaniaSklepumożliwesąnastępującesposobypłatności:
  1. zapobraniem–przyodbiorze przesyłki;
  • przelewem,narachunekbankowy-26114020040000310277894467;
  • onlinezapomocąprzelewy24,blik
  • Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lubinnychdostępnychserwisówokreślająwłaściweregulaminyodpowiednich

banków i serwisów.

  • Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do pięciu (5) dni roboczych, od daty złożeniazamówienia.WprzeciwnymwypadkuofertaSprzedawcyniejestwiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu: biuro@spoxs.pl (e- mail), 605642247 (tel),   (adres).
  • REKLAMACJA
  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu z Umową. DoumówzobowiązującychdoprzeniesieniawłasnościTowarunaKonsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące Towarem, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), dotyczących rękojmi za wady.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu, który to brak istnieje w chwili jego dostarczenia i jest ujawniony w ciągu dwóch (2) lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby, działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch (2) lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktuz Umową.
  3. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może żądać jego naprawylub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzeniedo zgodności Produktu z Umową,w sposób wybrany przez Konsumenta,jest niemożliwealbo wymagałobynadmiernychkosztówdla Sprzedawcy.Jeżeli naprawai wymianasą niemożliwelubwymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową.
  4. Sprzedawcadokonujenaprawylubwymianywrozsądnymczasieodchwili,w którejKonsumentpoinformowałgo o brakuzgodnościz Umową,i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu orazcel,wjakimKonsumentgonabył.Kosztynaprawylubwymiany,wtym

wszczególnościkosztyopłatpocztowych,przewozu,robociznyimateriałów,ponosi Sprzedawca. W tym celu Konsument udostępni Sprzedawcy Produkt, podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swójkoszt. Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Produktu z Umową, Sprzedawca demontuje Produkt oraz montuje go ponownie, po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

  • JeżeliProduktjestniezgodnyzUmową,Konsumentmożezłożyćoświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    • SprzedawcaodmówiłdoprowadzeniaProduktudozgodnościzUmową;
  • SprzedawcaniedoprowadziłProduktudozgodnościzUmową;
  • brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;
    • brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego żądania jego naprawy albo wymiany;
    • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  • Obniżonacenamusipozostawaćwtakiejproporcjidocenywynikającejz Umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z Umową pozostaje do wartości produktu zgodnego z Umową. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutekskorzystaniazprawaobniżeniaceny,niezwłocznie,niepóźniejniżwterminieczternastu(14)dni,oddniaotrzymaniaoświadczeniaKonsumenta o obniżeniu ceny.
  • KonsumentniemożeodstąpićodUmowy,jeżelibrakzgodnościProduktu z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową jest istotny.
  • W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłoczniezwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, niepóźniejniżwterminieczternastu(14)dnioddniaotrzymaniaProduktu lub dowodu jego odesłania, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim posłużył się Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • ReklamacjedotycząceProduktów, mogąbyć zgłaszane:
  1. napiśmie,naadressiedzibySprzedawcy:StrużaKolonia213A,21-044 Trawniki;
    1. pocztąelektroniczną,naadrese-mail:biuro@spoxs.pl.
  1. Reklamacjapowinnazawierać:
  1. daneosobyskładającejreklamację(imięinazwisko,adres korespondencyjny,adrese-mailinumertelefonukontaktowego);
    1. wskazanieprzyczynyreklamacjioraztreści żądania;
  • numerZamówienia,widniejącywpotwierdzeniuprzyjęciaZamówienia;
  • oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
  • Powyższe przepisy nie wyłączają możliwości udzielenia przez Sprzedawcę gwarancji na zakupione Produkty, co przewiduje osobny regulamin gwarancyjny.
  • PRAWO ODSTĄPIENIA
  1. Zgodniezustawązdnia30maja2014r.oprawachkonsumenta(tj.Dz.U.z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów, zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta). Termin ten uważa się za zachowany, jeśli Konsument wyśle oświadczenia, przed jego upływem.
  2. KonsumentmożeodstąpićodUmowy,składającSprzedawcyoświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy wysłać na adres: Struża Kolonia 213 A, 21-044 Trawniki.
  4. KonsumentzwróciSprzedawcyTowarwterminieczternastu(14)dnioddnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  5. Konsumentponositylkobezpośredniekosztyzwrotu Towaru.
  • ZwrotuTowarunależydokonaćnaadresSprzedawcy:StrużaKolonia213A, 21-044 Trawniki.
  • Sprzedawca,wterminieczternastu(14)dni,oddniaotrzymaniaoświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
  • Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • PrawoodstąpieniaodUmowySprzedażynieprzysługujeKonsumentowiw odniesieniu do Umowy:
    • w której przedmiotem świadczeniajest Towarnieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniujegozindywidualizowanychpotrzeb;
    • w której przedmiotem świadczeniajest Towar, ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań narynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
    • wktórejprzedmiotemświadczeniajestTowardostarczanyw zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • wktórejprzedmiotemświadczeniasąTowary,którepodostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowyo prenumeratę;
    • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    • o dostarczanie Towarów z elementami cyfrowymi, usług cyfrowych lub treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraciprawodoodstąpieniaodUmowy,iprzyjąłtodowiadomości, a Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie;
    • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanychzwypoczynkiem,wydarzeniamirozrywkowymi,sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    • wktórejKonsumentwyraźnieżądał,abySprzedawcadoniegoprzyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowoinneusługi,niżte,którychwykonaniaKonsumentżądał,lub dostarcza towary inne, niż części zamienne, niezbędne do wykonania naprawylub konserwacji- prawoodstąpieniaod Umowyprzysługuje KonsumentowiwodniesieniudododatkowychUsługlubTowarów;
    • oświadczenieusług,zaktóreKonsumentjestzobowiązanydozapłatyceny, w przypadku, w którym Konsument wyraźnie zażądął od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta.
  • Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na prawach Konsumenta.
  • POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
  1. Wprzypadku,gdypostępowaniereklamacyjnenieprzyniesieoczekiwanegoprzez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do któregonależy złożyćwnioseko rozpatrzeniesprawy przedsądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny  jest                            pod                            adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

InternetowejplatformyODR,dostępnejpodadresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Niniejszy rozdział zatytułowany „Pozasądowe rozwiązywanie sporów” nie znajdujezastosowaniawobecPrzedsiębiorcównaprawachKonsumenta.
  • OCHRONADANYCHOSOBOWYCH
  1. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danychosobowych,w celurealizacjii obsługi zamówienia,przez Sprzedawcę,któryjestjednocześnieadministratoremdanychosobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88.
  2. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.
  3. Daneosobowe,znajdującesięwbaziedanychSprzedawcy,niesąprzekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.
  4. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz.Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
  5. Podaniedanychosobowychjestdobrowolne,jednakżebrakzgodyna

przetwarzaniedanychosobowychuniemożliwiazrealizowaniezamówieniaKlienta.

  • Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.
  1. POSTANOWIENIAKOŃCOWE
  1. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywaniaUmowy sprzedaży Produktów,znajdującychsięnastronieSklepu.
  2. UmowasprzedażyzawieranajestmiędzyKlientemaSprzedawcą.
  • Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu: www.spoxs.pl, w zakładce: „Regulamin Sklepu”.
  • Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalającychna dostępdo internetuorazprzeglądarkiinternetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
  • Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
  • W sprawachnieuregulowanychniniejszym Regulaminem stosujesię odpowiednieprzepisypowszechnieobowiązującegoprawa.
  • Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.W przypadkusprzecznościpomiędzypostanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
  • Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
  • WraziegdybyktórekolwiekzpostanowieńniniejszegoRegulaminubyło lubmiałostaćsięnieważnelubbezskuteczne,ważnośćcałegoRegulaminuw pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniejoddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.

Załącznik1:FormularzodstąpieniaodzawartejUmowyprzezKonsumentaoraz

Przedsiębiorcęnaprawach Konsumenta

Miasto/Wieś:                     , dnia:                     r.

Konsument/PrzedsiębiorcanaprawachKonsumenta: Imię i nazwisko:                                                            

Adres:                              

E-mail:                              

Tel:                              

Przedsiębiorca: Nazwa:SPOXS.PL

Adres:StrużaKolonia213A,21-044Trawniki

FORMULARZODSTĄPIENIAODUMOWYPRZEZKONSUMENTALUB PRZEDSIĘBIORCĘ NA PRAWACH KONSUMENTA

Niniejszym,działającnapodstawieart.27ustawyzdnia30maja2014r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), w brzmieniu:

Art.27ustawyoprawachkonsumenta

Konsument,który zawarł umowęnaodległośćlubpozalokalemprzedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.

informuję o odstąpieniu od umowy, zawartej dnia                               r., polegającej na:

W związku z powyższym, uprzejmie proszę o zwrot następującej kwoty pieniężnej, wynikającej    z                            odstąpienia          od    umowy:    _______________     zł    (słownie:

                                                                                  ), którą należy przelać na następujący numer rachunku bankowego:                                                                             .

Pouczenie:

Konsument, jak również Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, a w przypadku Umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Konsumenta albo wycieczki – w terminie 30 dni. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy lub w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy/partii rzeczy lub części lub wktórymosobatrzecia,innaniżprzewoźnikiwskazanaprzezKonsumenta,weszła w posiadanie rzeczy/partii lub części, a w przypadku Umowy zawartej podczas nieumówionej wizyty w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu Konsumenta albo wycieczki – po upływie 30 dni od dnia wejścia w posiadanie tej rzeczy/partii rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę, tj. SPOXS.PL, pod adresem: Struża Kolonia 213A, 21-044 Trawniki, na adres e-mail: biuro@spoxs.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia,wysłanegopocztątradycyjnąlub pocztą elektroniczną. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, dołączonego do niniejszego Regulaminu, co nie jest obowiązkowe. Termin uważa się za zachowany, gdy Konsument wysłał informację, dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy, przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Konsument powinien odesłać lub przekazać Produkt Sprzedawcy, na adres: Struża Kolonia 213A, 21-044 Trawniki, niezwłocznie, a w każdymrazieniepóźniejniż14dnioddnia,wktórympoinformowałSprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin ten uważa się za zachowany, jeżeli Konsument odesłał Sprzedawcy Produkt, przed upływem terminu 14 dni.

WprzypadkuodstąpieniaodUmowySprzedawcazwracaKonsumentowiwszystkie

otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczeniainnego, niż najtańszy i zwykły sposób dostarczenia, oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14dnioddnia,wktórymSprzedawcazostałpoinformowanyochęciskorzystania z prawa odstąpienia od Umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatnoścido czasuotrzymania Produktulub do czasudostarczeniaprzez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie wyraził zgodę na inne rozwiązanie – w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Z wyrazami szacunku

(własnoręcznypodpisKonsumenta/PrzedsiębiorcynaprawachKonsumenta)